fredag 9. april 2010

Det er endelig helg

Det er fredag deilig også har vi jo hatt et utrolig flott vær i dag:) denne fredagen kunne bare ikke blitt bedre tror jeg.Har koset meg i sola fått ryddet litt ute så nå håper jeg bare at det blir like fint i morra...I morra skal jeg også bake litt prøve meg på en muffinsbukket kommer nok med bilde om jeg får det til:)
Har aldri laget noe sånnt før så det skal bli gøy å prøve å se om man får det til.Påsken gikk veldig fint selv om vi ikke fikk så mye sol har vi koset oss kjempe mye i vært fall...Torsdag i påsken dro vi opp på hytta for å være der noen dager.Guttene fikk på seg ski og kom seg ut med en gang vi kom opp dit og holdt på ute til dem måte inn og spise for kvelden.Lørdagen i påsken blei det en liten handle tur på meg og min svigerine Julie fikk brukt litt penger da også som vanlig.Når vi kom tilbake på hytta gikk vi på isen siden gutta var der for å pilke og kose seg.Jeg sto på ski for første gang på gud veit hehe det gikk jo nesten bra også så jeg tror nok bare at jeg må ønske meg ski til jul igjen...I kveld bare koser vi oss veldig greit å slappe av også så nå går det i senkveld og data her på alle sammen:)Skal se om jeg får lagt ut bilder av påsken på hytta også etter vært blei noen av dem også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar